31 de out. de 2010

Zara Online >> O enemigo en casa!

    A estas alturas xa todo o planeta sabe que Zara empezou a vender online, moi ben Amancio! So chegas 8 anos tarde. Pois claro, mellor que sair da casa, mollarte e aguantar as borderías de turno das dependentas de Inditex, pois mellor míralo, compralo online e que cho traian a casiña que seguro que o repartido de Seur, ou do que sexa, ten unha vida sexual máis intensa e seguro non vai a estar tan amargado como as Zarinas de Arteixo.
  E xa que estamos co cocooning (tedes aquí o significado http://es.wikipedia.org/wiki/Cocooning) pois que mellor que mercar roupa para quedar na casa... Estás son as mazás as que lles quero íncalo dente;

1) O pixama total! Páreceme xenial, toda unha regresión á infancia. E ademáis recorda as películas de vaqueiros do oeste. Vamos un 10!
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/es/en/zara-sales/14001/11863/PLUSH%2BJUMP-SUIT

2) Os mocasíns para andar por casa! Concepto revolucionario onde os haxa, e ademáis teñen unha pinta de ser comodísmos con ese borreguillo no interior. Caerán!
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/es/es/zara-sales/11045/109505/MOCASIN%2BHOME
XA AS TEÑO!

3) Intrígame moito este concepto de Pantalón de Punto, seguro que de seguido defórmase todo e acaba fatal, pero ten unha pinta de quentisímo que o fai díficil de resistir.
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/es/es/zara-sales/14001/14282/%2BPANTALON%2BPUNTO
4) Os pantalóns cagados son SEMPRE horribles! Pero estes son como graciosos por qué son máis rollo ioga que outra cousa, ademáis son para estar na casa, así que parécenme aceptables. Aínda non teño claro se están mellor en azul ou en gris.
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/es/es/zara-sales/14001/11880/pantalon%2Bfelpa%2Bhomewear
 E se me regalades todo isto xa estarei listo para soportar a invernación galaica! :P

Spotify

    Claroooooooooooooo, Spotify é o invento do século. Sen el eu xa non sei vivir, e o boto en falta cando estou fóra (sorte que tenemos de ser europeos!), para os que non o coñecedes, é un programa informático que descargas e permíteche escoitar case toda a música do mundo, polo menos das principais compañías. E o mellor é.... que é legal!! Así a parva da Sinde, nin os tocacollóns da Sgae poden decir nada.

Inconvintes; é gratis pero con invitación, a min aínda me quedan algunhas así que se queredes xa sabedes, depois teñen Spotify Open gratis e sen invitación pero so che deixan escoitar 20 horas semanais. E outro inconvinte bastante molesto son os anuncios, tedes que soportar todo tipo de interrupcións inesperadas que se andades mal do corazón poden acabar ca vosa vida antes que unha canción de Paulina Rubio. Afortunadamente os que temos un Mac, temos unha solución chapuceira pero fantástica chamada Smutefy, un programa que o que fai é detectar os anuncios e literalmente silienciaos, pero tamén silencia todo o ordenador. É decir, se queres ver un video de Youtube ó mesmo tempo que Smutefy está silenciando un anuncio, non vas poder por qué o ordenador non vai emitir un son ata que remate o anuncio.
 


     Pero o que mola é Spotify Premiun por qué as cancións teñen máis calidade, NON hai anuncios, non necesitas internet para escoitalas e para colmo permítenche escoitalas no teu teléfono móbil. E podes mercar un mes, tres ou seis como prefiras...


Un regalazo!

Kiehl's e Jeff Koons

   Hai combinacións imposibles na vida e por raras que sexan, a veces son as que mellor funcionan. Se non que llo pregunten a Kiehl's...


   Pois ben Kiehl's é unha casa cosmética que nace en New York en 1851 como unha pequena bótica farmaceútica por John Kiehl, o que o diferenciaba do resto é que dende un principio John Kiehl decide apostar por herbas, aceites esenciais e productos homeopáticos. Así en 1921 o seu discípulo Irving Morse decide comprarllo todo a Kiehl e mantén o nome, durante todos estes anos a familia de Morse mantuvo o espíritu dos primeiros días e ademáis co tempo añadiron os seus produtos un toque de solidaridade participando nun primeiro momento en campañas contra a expansión do SIDA e despois noutras contra ó cancro infantil. Hoxe en día Kiehl's é unha marca global que aínda conserva ese halo de prestixio e empresa familiar, pero o certo é que no ano 2000 a multinacional L'Oreal decidiu comprar a marca e a verdade é que ademáis de respetala bastante, están levando a cabo unha expansión moi interesante abrindo tendas en todo o planeta.

   Esta é a páxina web española http://www.kiehls.es/, e sí tamén podedes mercar online!

   Os productos estrela da marca son;

1) O bálsamo labial 
    
 
2) Crème de corps
   
3) Blue Astringent Herbal Lotion
  
4) Abyssine Cream
    Pois ben estos son os superventas da marca, pero eu quero falarvos de algo bastante máis friki, por suposto. Pero antes temos que poñer en situación ó outro elemento da ecuación, o excéntrico  Jeff Koons. 

     Ben, pois este tarado nace nos EUA, en Pennsylvania, que ten pinta de non haber moito que facer nese sitio, así que decide marchar a Chicago (que polo menos é máis sonoro!) a estudiar arte -así en general-, pero claro había que comer, así que voltas que da o mundo acaba como corredor de bolsa en Wall Street, o epicentro do mal mundial. Pois ben isto é o que me interesa, gústame Koons porque de feito foi un dos primeiros artistas en aplicar técnicas de marketing á súa arte, el entendeuna como un producto ou unha marca que tiña que convertirse en obxecto de desexo, para os consumidores=coleccionistas. 
O seu famoso Puppy no Guggenheim de Bilbao.
          De feito ó seu taller chamoulle The Factory (A Fábrica) nunha clara homenaxe a Andy Wharhol pero tamén como toda unha declaración de intencións. E ademáis contratou unha axencia de publicidade para facerse aínda máis famoso, e outras triquiñuelas capitalistas, despreciables que o converteron en multimillonario, vése que aprendeu ben en Wall Street!
Un provocador nato xogando ca cultura pop.
     Pois ben esa felicidade absuluta co capitalismo, ese interpretar a cultura de consumo e obsesión polos cartos aparece reflexada na súa obra e na súa vida. A súa relación con Cicciolina, párece máis outra extravaganza que unha realción amorosa, pero de ahí naceu o seu fillo Ludwig, que estou esperando que crezca para ver como de friki saiu. 
Polvete ca Cicciolina convertido en arte -seica!-.
Vamos Jeff Koons o moneymaking aplicado á arte.

    Vamos se Kiehl's é auga, Jeff Koons é aceite, pero mirade que ben funcionan xuntos que este ano mesmo decidiu a firma newyorkina facer unha edición especial do seu tónico de Açaí brasileiro (a froita de unha palmeira tropical) e invitou a catro personaxes ó chou (por qué eu non lles vexo ningunha relación posible). O propio Jeff Koons, o rapeiro Pharrell Williams, a sempre fantástica Julianne Moore e unha surfeira moi coñecida na súa casa chamada Malia Jones. Xa deducides que o frasco que se agotou foi o do Mr Koons, aínda que o de Julianne Moore en EUA funcionou moi ben. Hai que decir que tiña un matiz solidario xa que se fixo co motivo do Día da Terra e os beneficios foron a parar a ONG Rainforest Alliance (http://www.rainforest-alliance.org/) Aquí vos deixo unha foto;
Jeff Koons, Pharrell Williams, Malia Jones e Julianne Moore.
      E se funciona para que se vai parar?? A facer máis cartiños!. E aquí ven a segunda parte; agora só repite Jeff Koons dos outros olvidáronse -menos mal!- Aínda que o deseño de Julianne Moore é moi cuco tamén. Pois ven, agora a través dunha edición limitada do producto estrela da casa; Crème de Corps e tamén con intención benéfica a de axudar a organización que él mesmo sacou da manga para desgravar impostos e para nada máis. Tachán a Koons Family Institute, ojiplático quedei cando vin esto. Pero existe; http://www.icmec.org/missingkids/servlet/PageServlet?LanguageCountry=en_X1&PageId=4345 e o mellor de todo é que se dedica a axudar (ademáis do dono desgravando impostos!) ós nenos explotados do mundo. Seguro que non pensaba tanto nos nenos cando traballaba en Wall Street, e fin este é o resultado
Créme de Corps con toque Koons.


      Pódedes mercar na páxina web española (pero aínda non teñen en stock os productos de Koons) http://www.kiehls.es/cuerpo/cremas-hidratantes-corporales.aspx pero para facerse unha idea dos prezos. E pódedes mirar a páxina americana que xa está un pouco máis actualizada;
      Vamos que se non vos da para mercar un Jeff Koons de museo, sempre pódedes ter un no baño.

Grande Muhammad Ali

     Hoxe vou falar dun Deus na terra, Muhammad Ali. Unha figura única do boxeo, un icono dos anos 70 e todo un hito xeneracional, ademáis de un exemplo de superación, activista en contra da Guerra de Vietnam, e sobretodo persoa... pero como cada vez hai menos persoas entre os seres humanos non me queda máis remedio que divinizalo e pasalo directamente ó meu altar de Deuses dos que aprender algo na vida.

     Foi tres veces campeón do mundo na catedoria de pesos pesados,  e para que vos fagades unha idea de 61 peleas, gañou 56 das cales 37 foron por KO en toda a súa carreira só perdeu 5 veces! Increíble, pero sempre acabou vencendo.
     E apesar de todos os golpes que lle deron na cabeciña fixádevos que ben pensaba, a súa postura tan taxante contra a Guerra de Vietnam foi o que fixo que se convertise nun icono. Un boxeador pacifista, pero máis ben un boxeador intelixente. Nese momento a administración de EEUU dedicabase  a seducir a todo deportista xoven que houbese para alistarse no exército e conseguir polo tanto que o resto dos rapaces seguisen o seu exemplo, vamos o mesmiño que fixo o PP con David Cal. Pero neste caso atoparon unha pedra como un piano chamada Ali. E alí quedou, ahi vos poño unhas cantas frases que reflicten perfectamente a súa opinion sobre a guerra;

     I ain't got no quarrel with the Vietcong. No Vietcong ever called me Nigger
     Non vou loitar contra o Vietcong (Frente Nacional de Liberación do Vietnam). Ningún vietnamita chamoume nunca negro (En inglés americano hai dúas maneiras para definir unha persoa de color, unha black, a máis neutra, e nigger con un claro componente despectivo e ofensivo)
     No, I am not going 10,000 miles to help murder kill and burn other people to simply help continue the domination of white slavemasters over dark people the world over. This is the day and age when such evil injustice must come to an end.
    Non, non vou marchar 10.000 millas  para axudar a matar e quemar xente simplemente para continuar a dominación dos esclavistas brancos sobre a xente de color en todo o mundo. Hoxe é o día e o tempo cando tan malevola inxustiza debe chegar ó seu fin.
   Why should they ask me to put on a uniform and go ten thousand miles from home and drop bombs and bullets on brown people in Vietnam while so-called Negro people in Louisville are treated like dogs and denied simple human rights?
   Por qué deberían pedirme que me poña un uniforme e vaia 10.000 millas lonxe do meu fogar para tirar bombas e balas sobre xente marrón en Vietnam mentres a mal chamada xente negra de Louisville é tratada como cans e se lles denega os máis simples dereitos humanos?

    Xa sabedes que a xente que usa a cabeciña para facer un mundo mellor, caéme ben. 
   Voltando do divino ó humano, resulta que Pull&Bear acaba de sacar unha colección de camisetas (horribles ademáis de ser pura demagoxia visual) dedicada ós cartos, perdón a Muhammad Ali, pero de entre toda a colección hai un elemento inxenioso que destaca é o albornoz cas letras en dourado de Muhammad Ali nas costas. Foi velo e xa me enamorei, así que sí o quero, ten que ser meu!. O prezo é un pouco caro para algo de Pull&Bear, xa que son 39,90€ e ademáis na maioría das tendas hai que encargalo e xa podedes estar rezando para que vos atenda un dependiente ou unha dependenta con un mínimo de amabilidade, algo que escasea entre os dependentes de Inditex.


"Float like a butterfly, Sting like a bee"

20 de out. de 2010

Chiculates Amatller! mmmm..

    Sí xa sei que en Galiza temos moi bos chiculates, e algúns non lle teñen nada que envexar os belgas ou suizos. Pero é os chiculates Amatller son especiais por estar tan vinculados o modernismo e reflexalo en todo o seu packaging, o cal para min xa sabedes que é fundamental! Ademáis da estética tan coidada que teñen pois gústame o halo de empresa familiar e producto artesanal que aínda conservan dende 1797.
  Esta páxina que atopei a marca Lateral Branding falavos un pouco de como se decidiu organizar a estratexia de marketing para cambiar radicalmente a marca, e como veredes no resultado final é un traballo excelente. Aquí tedes o link; http://www.lateralbranding.com/index.php?lang=esp&ap=1&tag=Amatller
   E esta é a páxina web, a min páreceme un pouco floxa, gustaríame que lle sacasen máis xugo ou que polo menos puxeran unha tenda online de chiculates, pero iso xa é pedir moito.



         Bueno imos o tema, dentro da súa gama de chiculates teñen unha serie de caixiñas que non custan nada uns 3 €uros ou algo así, e son preciosas e fantásticas, do chiculate non me preguntedes que me durou ben pouco en tódolos casos.  Vamos que son unha marabilla pura e dura, a caixa é bonita, o chiculate está de morte e para colmo barato! Qué máis se pode pedir?? 

      Ademáis os usos das caixiñas depois dependen da vosa imaxinación; como pastillero, para levar lentillas, e un lungo lungo ecétera... A min gústame levar conmigo este tipo de caixiñas sobretodo para poñer os auriculares (xa que non soporto que se enreden!), as sim, microsim, tarxetas de memoria e tecnocousiñas minúsculas varias... e claro tamén podedes levar condóns para que non se arruguen pero corredes o risco de que alguén vos pida un chiculate, caramelo, chicle, whatever... e quedar un pouco buff!

       Na última viaxe a USA merquei esta caixiña de chiculates GODIVA e está xenial. Ahí vos deixo unha foto para que vos fagades unha idea... 


4 de out. de 2010

TASCHEN. SEMPRE UN TASCHEN!



      TASCHEN non é unha editorial, é unha maneira de vida. Encántame a súa irreverencia, a mala ostia, e sobretodo que son unha das poucas editoriais no mundo que conseguiron que libros dedicados ó sexo e a pornografía saísen de debaixo das camas para gañar o dereito de estar na mesa do salón. E iso que Taschen é unha editorial moi moi xoven, nace en 1980 en Colonia (Alemania) por Benedikt Taschen (Taschen significa petos en alemán ainda que tamén pode significar man) quen básicamente era un friki dos cómics e quería ter unha tenda para vendelos, do comic á arte e da arte ó sexo. Así que Taschen acabaría sendo un adaliz do fetichismo, do porno e da cultura de masas case sen percatarse.


     Todo cun deseño perfecto, cunha maquetaxe extraordinaria, e moi ben de prezo.... TASCHEN! Eu espero que nalgún día de 2024 ou 2030 decidan a abrir unha tenda desas tan chulas en Compostela, deseñadas por Philippe  Stark, pero iso é soñar.

Taschen París

Taschen Londres

Para que non vos matedes pensando cal regalarme aquí tedes un listaxe dos que xa teño;

Andrés Serrano (Big Format)
Arte del sXX (2 tomos)
Bauhaus
Devils (small format)
Fashion Now
Hopper
Japanese Graphics Now
Picasso
Pop Art
Scandinavian Desing
Sculpure (2 tomos)
The Golden Age of Advertising 70's >> Esta colección é xenial a quero facer toda!
Van Gogh
Atlas Maior 1665 (Big Format)
Atlas Maior (Hipania, Portugallia, Africa & America)
Cinema Now

E algún máis que teño que buscar...




E esta é unha lista de posibles novas adquisicións;

Michelangelo 30 Anniversary (30€)
Masterpieces in detail 30 Anniversary (40€)
Life on Planet LaChapelle 30 Anniversary (30€)
Public Architecture Now! (30€)
Architecture Now! Museums (30€)
100 Contemporary Artists (40€)
Product Design in the sustainble era (30€)
Latin American Graphic Desing (30€)
Package Desing Now! (30€)

    Na páxina web teñen moitas ofertas así que aínda podem sair máis baratos e tamén se facedes o pedido a través da revista que envían cada dous meses. Eu só o deixo caer!

2 de out. de 2010

Un reloxo, ou algo máis?

 Pois sempre, algo máis. Resulta que os "pelucos oversized" nunca me gustaron moito, pero empezo a cambiar de opinión. E  a culpa débolla a Steve Jobs, a ultima xeración de iPod Nano ademáis de ser xeniais, pois permite facer frikadisímas como estas....





    É superfuturista levala túa musica en algo tan pequeno, creo que iría pola rúa sentíndome un axente secreto, só me falta o Coche Fantástico e tan feliz. A banda de abaixo está ben porque a podes combinar ca cor do propio ipod,  pero creo que me convence máis a de arriba que a vexo como máis profesional. Se me queredes regalar a correa aquí tedes a páxina;


      Se me queredes regalar o ipod aquí tedes a páxina tamén;


ACTUALIZACIÓN 20-10-2010 (a qué mola a data!)


Ben se pensabades que iba ir a New York e non pasar pola Apple Store de 5th Avenue estades tolos! Levo anos esperando ese momento e a verdade foi xenial, así que cun dollar devaluado e ca miña falta de voluntá acabei mercando un iPod Nano 6th Generation está xenial, dende fai tempo que xa quería un para ir a correr, pero un pequeno por que o primeiro que tiven (1st generation) pesa como un demo. Ademáis agora son "touch" e sobretodo algo que anhelaba dende fai tempo é que por fin teñen radio! E funciona moi ben. 

    
      E aproveitando que o Pisuerga pasa por Valladolid tamén merquei o sistema Nike+  de Nike e Apple para os runners, que me parece moi futurista a la par que friki....


    E aproveitando que o Sena pasa por París tamén merquei un par de tenis Nike Free Run+, en realidade as quería en negro pero por moito que se matou a búscalas o rapaz da tenda, un negro cun rollo moi malote de Harlem pero moi majo pois non había, así que as merquei en gris. O que máis me gusta é a especie de cubrimento de origami que as cobre, e teño que decilo son super-cómodas. 


E claro tanto mercar acabei ca tarxeta feita un farrapo! Pero feliz :)


Pero sigo querendo a correa para levalo como reloxo.

28 de set. de 2010

Unha Revista!

  O ano pasado Carlos e Pili tiveron a xenial idea de regalarme unha suscripción a unha revista, é a verdade é unha idea caralluda. A min encántame as revistas e decidiron suscribirme a GQ, teño que decir que o servicio é impecable. A revista chega relixiosamente tódolos meses envolta nun plástico opaco, e de feito, o meu carteiro ma deixaba decindo;

- Ahí tienes las guarras! Eu morría da risa, claro! Case sempre a recibes antes de que chegue a do quiosco, e por riba se ven algún regaliño, tamén cho envían antes. Vamos todo xenial. Ademáis pensade que non é un regalo, son en realidade 12 porqué cada vez que recibes un novo número pois acabas lembrandote da persoa que cho regalou. Un completo!
   Como agora xa coñezo GQ e como sempre a versión española a vexo un pouco floxa, cuns cortas e pegas da versión yanki mezclados con toreros e furbolistas que se me fai un pouco dura de tragar. Penso que agora disfrutaría máis cunha suscripción a Esquire, a versión española páreceme moi digna, ben feita e respetando o espíritu da versión americana pero adaptandoa ó mercado ejpañol. Así que moi ben por Esquire!

     Para facer suscripcións http://esquire.es/suscripciones/

  
Un icono

Dous iconos

       Outra das miñas revistas favoritas é LING. É a revista da compañía aérea Vueling e flípame, son fan incondicional do seu diseño, do bo maquetaxe que ten, os diseñadores gráficos tan bos que teñen.... e como todo o bo nesta vida.... é gratis! Pero (sempre hai un pero) só a dan nos seus avións e moitas veces agotase moi rápido. Como estamos nun mundo moi moderno, pois agora pódese consultar en Issuu e Wobook, pero sempre está guay tela nas mans así que se viaxas con Vueling e de repente te acordas de min, pois eu voucho agradecer!  Olvidadeo acabo de ler que a revista levouna a crise por diante como unha marea, pois xenial!


Os que fixechedes esta revista sodes todos xeniais!

O Demo viste de Prada

 
     Non todo van ser plantas, carallo! Eu non quero morrer sen ter algo de Prada que para algo aturei os aires dos milaneses e milanesas durante un ano. A verdade que Miucca Prada paréceme unha diseñadora xenial e para nada italiana, debe ser ese xogo que sólo sabe facer ela de falar, a traves da súa roupa, dos seus perfumes... de sexualidade pero nunca de sexo, de coller o tradicional e facelo irreverentemente moderno, ese halo intelectualoide e underground que lle imprime as súas pezas o que máis me gusta. E bueno porque Prada é a única marca no mundo que viste o Demo e o Papa.


Non me dígades que non é precioso o logo.
     Pero o que máis me gusta son unha serie de carteiras e marroquinería co logo dun "Bell Boy" ou Botóns de Hotel, todo é xenial. Poñovos unha das poucas imaxes que atopei en internet, esta é unha carteira de muller, pero hai un portadocumentos monísimo que se vos sobran 450€ no peto a min faríadesme taaaaaaaaaaaaaaaaaan feliz!


    Este é o link da tenda online >> http://www.prada.com/en/ES/e-store/

Un chaveiro chulo!

     Xa fai tempo que levo buscando un chaveiro un pouco chulo. Porqué agora non teño, quería algo con clase. Gústame moito un Paul Smith cunha zebra multicolor que me parece moi pop pero elegante o mesmo tempo, pódese mercar online aquí vos deixo a páxina se vos sentides xenerosos >> http://www.paulsmith.co.uk/shop/paul-smith-mens-accessories-other-450/paul-smith-key-ring-multi-stripe-zebra-tag-key-ring-acxj-keyr-zebrb-1/product.html

       Pero máis fáciles de atopar son os de Diesel que tamén me gustan moito, son un pouco máis macarras pero para diario están ben! Aquí tedes unhas fotos;


Este é moi útil pa remexer e atopalo no bolso.
Máis rock!
O chaveiro de Paul Smith que me flipa.

 ACTUALIZACIÓN 20-10-2010 (a que mola a data!)

     Como ben sabedes estou recén chegado da miña viaxe a New York, e claro é a cidade na que todo se pode mercar e vender, así que non me quedou máis remedio que cumplirme un par de caprichos. Entre eles merquei un par de chaveiros superchulos en Marc by Marc Jacobs superbarateiros, e cun dollar devaluado pois aínda mellor! 
    Unha das marabillas que merquei foi este chaveiro-carteira que me parece fantástico, ademáis de ser de pel, algo que me pareceu increíble co barato que foi, pois ten un tamaño moi cuco e é moi discreto a pesar de ser Marc Jacobs. Encántame!

Chaveiro-carteira de Marc Jacobs.
       Outra cucada que atopei na tenda de Marc Jacobs que ten en Chelsea é este chaveiro con avión e planeta terra incluido que me pareceu unha idea xenial, claro non me puiden resistir. O outro que está ó carón compreino no aeroporto de Barajas no duttyfree, simplemente por qué me gustan as chaves e pareceume moi simpático ter as chaves da capital do reino no meu peto, para facer e desfacer ao meu gusto. Aquí tedes a páxina web por se me queredes regalar algo máis; http://www.marcjacobs.com/

Cuquísimos!
De todas formas sigo querendo ó de Paul Smith!! 

Regalademe Felicidade. Regalademe LAX!

     A xente normal vai a Ikea para mercar mesas, sillas, cousas pitucas para cuarto dos nenos.... pero eu vou a Ikea a polo salmón sueco! Que conste que o noruego é mellor, pero os suecos véndense que da gusto! O meu favorito sen dúbida é LAX. Sabe a gloria! mmmmmmmm
     De vez en cando os suecos fanme a puñeta e venden o salmón en 2x1! E iso é un non vivir porque non hai neveira na que entre todo iso.
Aquí tedes o meu LAX sueco enriba da miña LACK sueca tamén!